Wednesday, February 18, 2009

bukan reflection

Salam dan hello kepada semua.



Ini bukan reflection untuk kelas yang lalu, ini untuk menambah info berkaitan post Dr Tee tentang ketidakberkesanan online learning berbanding traditional classroom (ADEC server down kot, tak boleh masuk).



Untuk reflection minggu lepas, saya mahu surf-hopping blog yang disarankan Dr sebelum memperbaiki blog refleksi saya sendiri. Saya rasa refleksi saya tidak cukup kuat untuk memenuhi tuntutan kursus ini :(



Ini hasil pencarian saya, kertas kerja yang agak menarik.



Yang ini pula dapatan seorang pengamal DE.



Walaupun setiap aspek yang dikaji adalah berbeza, apa yang dapat saya rumuskan ialah sememangnya penyediaan kelas DE menuntut masa dan usaha yang lebih (di peringkat awal tentunya). Perancangan yang teliti adalah perlu bagi memastikan kelancaran perjalanan DE. Seperti kata pepatah, alah bisa tegal biasa.

1 comment:

  1. Ada text yang hilang ke selepas ayat ini "Saya rasa refleksi saya tidak cukup kuat untuk memenuhi tuntutan kursus ini: "?

    The main thing is to describe and evaluate your thinking in relation to what we are learning in this course. Let me know if I can help clarify this further.

    ReplyDelete

Apa kata anda?