Wednesday, January 21, 2009

Backdated: 2nd DE

Jan 15, 2009

hehehehe... untuk kelas ke-2 ni kami telah dipesan Dr Tee agar membaca 3 bab pertama buku teks DE tu. Frankly, dapat baca 2 bab sahaja, dengan segala susah payah dan usaha (masuk bakul angkat sendiri ni).

Saya kagum la, saya baca perkara yang SAMA dengan Dr Tee tapi saya tak dapat buat ringkasan macam yang Dr buat. Wah, rasa tercabar! Rasa seperti tidak bermakna pembacaan saya. Still, saya mampu join perbincangan hari ni.

Oh ya, Dr ingat nama saya :)

Banyak nak kena baca semester ni. DE ni pun simple rasanya tapi kalau tak membaca, mana nak dapat isinya.

then kami diminta memilih tajuk untuk pembentangan selepas raya cina nanti.

heheheheh...... cuti tapi tak cuti la nampaknya :P

Adios, jumpa lagi nanti...

2 comments:

  1. :-) Pembacaan kamu akan lebih bermakna... as you apply what we are learning to the projects and the other learning activities. - Tee

    ReplyDelete
  2. Dr, i found the answer: i must OWN my knowledge, then all that will make sense.

    ReplyDelete

Apa kata anda?