Saturday, October 29, 2011

Saya dah kahwin!

ahahahahah..... apekah tajuk yang saya gunakan ini?

Bunyi seperti berlagak, dan hanya saya seorang di dunia ini yang telah berkahwin.

ahahahahahaha.....

Sebenarnya, saya nak beritahu kepada diri saya sendiri, saya dah kahwin. Walaubagaimanapun, projek master saya, masih belum selesai lagi!

Ketika entry ini ditulis, saya sepatutnya membaca jurnal dan mengekstrak bahan daripadanya untuk dimuatkan dalam laporan projek saya.

Apakan daya, saya lebih cenderung meng-explore wajah baru Blogspot berbanding belajar.

ahahahahahahah......

Semalam ke Perpustakaan Za'aba, UM dengan Kak Mie. Banyak jurnal dan tesis di situ. Dalam satu-satu masa, hanya satu bahan yang boleh dibelek dan dipegang. Macam masuk bilik top secret weh! :)

Bahan yang kami cari ada dalam cd. Sejam lebih kami menghadap pc sebab cd tu tidak boleh dibawa keluar dari pejabat kat dalam perpustakaan tu. Terasa seperti mendapatkan rahsia besar kerajaan :) Kami berhasil mendapatkan apa yang kami mahu, cuma mcam kureng la kannnn kena duduk depan tu padahal mudah lg kalu dapat donload je ;p

Alangkah indahnya jika bahan itu diupload dan boleh dicapai terus dari internet!

Tak salahkan kalau dapatan persidangan pendidikan itu dikongsi bersama?

Macam nak give-up, sampai Kak Mie pun kata, dapat D pun jadilah ;P

Tak kot. Berjuang biar sampai habis (kalau tak nanti anak keluar separuh time bersalin. ahahahahahah......)

No comments:

Post a Comment

Apa kata anda?